Blog

Perd pes sota la supervisió mèdica del doctor Rubianes

17/10/2017

El 25% de la població espanyola és obesa o té problemes de sobrepès, segons un estudi realitzat durant l’any passat per un grup d’investigadors del Imperial College de Londres en col·laboració amb l’Organització Mundial de la Salut (OMS) que es va publicar a principis d’aquest any 2017.

És un percentatge molt elevat i preocupant que segueix en augment i que es tradueix en un increment dels atacs de cor, malalties del fetge, diabetis i càncers relacionats amb l’estil de vida sedentari. Conscients d’això, a Clínica Rubianes volem contribuir a que les persones amb sobrepès aconsegueixin uns hàbits de nutrició i de vida saludables i duradors en el temps.

Per aconseguir aquest propòsit, comptem amb els productes i protocols nutricionals de laboratoris Ysonut, que ofereixen solucions segures, naturals i duradores per tal de:

  • optimitzar el funcionament de l’organisme
  • protegir la salut
  • millorar la qualitat de vida

A Clínica Rubianes valorem cada cas concret per poder desenvolupar unes pautes personalitzades de manera que els resultats siguin òptims.

La nostra recomanació és que un professional de la salut valori i segueixi el teu cas perquè, seguint “dietes miracle” i prenent segons quins productes, moltes vegades aconseguim l’efecte rebot, justament el contrari del que preteníem.